Lisäselvityspyynnöt tulevat jatkossa eAsiointiin pääsääntöisesti

Yhteydenottotavat monipuolistuvat

Haluamme palvella jäseniämme mahdollisimman hyvin ja monipuolisesti. Työttömyyskassan jäsenet voivat jatkossa olla meihin yhteydessä itse valitsemallaan tavalla, ajasta ja paikasta riippumatta. Toimistoissa tapahtuvan asiakaspalvelun ja puhelinpalvelun rinnalle on otettu käyttöön entistä monipuolisempi sähköinen eAsiointi.

eAsioinnin uusi viestintäominaisuus helpottaa kassan ja jäsenen välistä viestintää tietoturvallisessa ympäristössä. Voit siis saada vastauksia mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin myös oman eAsiointisi kautta. eAsiointi on henkilökohtainen, nopea ja tehokas viestinnän väline, jota kannattaa käyttää esim. sähköpostin sijaan. eAsioinnissa käyty keskustelu arkistoituu järjestelmään automaattisesti, joten voit palata viesteihin myöhemminkin.

Lisäselvityspyynnöt lähetetään eAsiontiin pääsääntöisesti

Rakennuskassa lähettää jatkossa mahdolliset hakemuksiin liittyvät lisäselvityspyynnöt ensisijaisesti eAsiointiin. Saat kassan lähettämästä viestistä tiedon matkapuhelimeesi. Viestin lähettäjänä näkyy ”Rakennustk” ja viestissä lukee: ”Sinulla on uusi viesti eAsioinnissa”. Viesti löytyy ”Tervetuloa eAsiointiin” –sivulta.

Pidäthän huolta siitä, että kassalla on aina ajantasaiset yhteystietosi. Voit tarkistaa ja päivittää ne tarvittaessa eAsioinnin Jäsenyys –sivulla kohdassa Jäsentiedot.

Lähettämällä pyydetyt lisäselvitykset eAsioinnin kautta nopeutat päivärahahakemuksesi käsittelyä. Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta skannata liitteitä, voit lähettää myös hyvälaatuisia valokuvia dokumenteista.

Tarkista löytyykö kaipaamasi tieto usein kysytyistä kysymyksistä.