Kassassa uusi asiakaspalvelupäällikkö

 

1.12.2018 Rakennusalan työttömyyskassassa  aloitti uusi asiakaspalvelupäällikkö Anna-Mari Hannikainen. Anna-Mari ei kuitenkaan ole uudesta toimenkuvastaan huolimatta ns. eilisen teeren tyttöjä, vaan rautainen ammattitekijä työttömyysturvan alalla toimittuaan jo kunnioitettavat 28 vuotta etuuskäsittelijänä. Anna-Marin toimipaikka sijaitsee Rakennuskassan Kuopion toimipisteessä.

Näin Anna-Mari kuvailee itseään ja osaamistaan:

”Olen työskennellyt Rakennusliitossa ja Rakennusalan työttömyyskassassa etuuskäsittelijänä 28 vuotta.

Työttömyyskassan käsittelytyöstä minulla on vankka kokemus ja uskonkin voivani tuoda asiakaspalvelupäällikön tehtäviin käytännön työn näkökulmaa niin hakemuksen käsittelijän kuin työttömyyskassan jäsenenkin perspektiivistä.

Rakennusalan työllisyyden kausivaihtelun vuoksi talviaika on työttömyyskassassa haastavaa. Moni jää lomautetuksi tai työttömäksi ja työttömyyskassalle virtaa etuushakemuksia.

Pyrkimyksemme on saada käsiteltyä päivärahahakemukset mahdollisimman ripeästi. Työttömyyskassamme työntekijät ovat sitoutuneita työhönsä ja haluavat kukin omalta osaltaan olla toteuttamassa luotettavaa ja laadukasta asiakaspalvelutyötä. He tekevät työttömyysturvalakiin perustuvaa ratkaisutyötä, johon sisältyy suuri vastuu, onhan kyseessä jäsenen toimeentulon turvaaminen.

Olen uudesta toimenkuvastani innostunut. Haluan ylläpitää työttömyyskassan laadukasta jäsenpalvelua ja kehittää palvelujemme sujuvuutta entistä paremmaksi. On tärkeää, että voimme antaa jäsenelle selkeää ja perusteltua opastusta päivärahan hakumenettelyyn liittyviin kiemuroihin riippumatta siitä soittaako hän puhelinpalveluumme vai asioiko aluetoimistossa tai eAsioinnissa.”

Koko Raksakassan väki ottaa Anna-Marin uuden pestin ilolla vastaan ja toivottaa sylin täydeltä onnea uusiin haasteisiin!

Tarkista löytyykö kaipaamasi tieto usein kysytyistä kysymyksistä.